#én és a cégem


Ezzel a taktikával megtöbbszörözheti vásárlóit
 

Ezzel a taktikával megtöbbszörözheti vásárlóit

Hogyan lehetséges az, hogy az internetet böngészve lépten-nyomon olyan hirdetésekkel találjuk szembe magunkat, melyek pontosan az érdeklődési körünkre vannak szabva? Honnan tudják a hirdetők, hogy éppen meg akarjuk változtatni telefon előfizetésünket, Milánóba keresünk repjegyet vagy éppen új porszívót vennénk? A titok nyitja az úgynevezett remarketing, mellyel cége egyszerűen vásárlásra ösztönözheti a bizonytalanabb érdeklődőket. Mutatjuk hogyan.

Kertész Attila Mihály Kertész Attila Mihály





Újabb teljesítménygrafikon? Óvakodjon a céltalan adatpornótól!
 

Újabb teljesítménygrafikon? Óvakodjon a céltalan adatpornótól!

A cégeknél előszeretettel dobálóznak olyan adatokkal, amelyek az elért eredményeket hivatottak kifejezni, azonban a semmitmondó számokkal összeállított grafikonok nem ösztönzőek. A teljesítménymutatókat a legtöbb cég rosszul használja, pedig azok segíthetnének hatékonyabbá tenni a munkát. Mutatjuk hogyan.

Kertész Attila Mihály Kertész Attila Mihály

 Aki vállalkozó akar lenni, nyomjon egy szelfit egy politikussal
 

Aki vállalkozó akar lenni, nyomjon egy szelfit egy politikussal

A fiatalság siralmas vállalkozási kedve mögötti okokat sokan a korszerűtlen oktatási rendszerben látják, és ugyan volna hova fejlődni, több ígéretes kezdeményezés is azt mutatja, hogy a pozitív változáshoz szükséges inputot nem a tanáriban kell keresni. Most egy bevált szlovén minta alapján Magyarországon is vállalkozókat gyúrnának tinédzserekből, de minimum kifejlesztenék bennük azokat a készségeket, képességeket, amelyek életképessé, sikeressé tesznek egy vállalkozót.

Varga Szabolcs Varga Szabolcs