Így lehet igazán ütős reklámot készíteni
Hogyan lehetséges, hogy kettő, azonos terméket népszerűsítő reklám közül az egyik 19-szer hatékonyabbnak bizonyul? Ha a betűtípusban vagy a grafikában keresi a különbség okát hideg nyomon jár.
Hogyan lehetséges, hogy kettő, azonos terméket népszerűsítő reklám közül az egyik 19-szer hatékonyabbnak bizonyul? Ha a betűtípusban vagy a grafikában keresi a különbség okát hideg nyomon jár.
A Food design azt ígéri, hogy ezentúl nem csak a hasát kényeztetheti egy-egy finomsággal, de egy művészeti alkotáshoz hasonlóan vizuális és intellektuális kalandban is része lehet, persze a nagyobb élményt magasabb áron is kínálja. De vajon mennyibe kerül egy sütemény, amely egy önfeledt nyári vakáció emlékét idézi fel fogyasztójában?
Hogyan lehetséges az, hogy az internetet böngészve lépten-nyomon olyan hirdetésekkel találjuk szembe magunkat, melyek pontosan az érdeklődési körünkre vannak szabva? Honnan tudják a hirdetők, hogy éppen meg akarjuk változtatni telefon előfizetésünket, Milánóba keresünk repjegyet vagy éppen új porszívót vennénk? A titok nyitja az úgynevezett remarketing, mellyel cége egyszerűen vásárlásra ösztönözheti a bizonytalanabb érdeklődőket. Mutatjuk hogyan.
Besegítene a gyerek suli után vagy szünetben? Mutatjuk hogyan lehetséges és mik a fiatal munkavállalók foglalkoztatására vonatkozó előírások.
Varga Mihály nemzetgazdasági miniszter szerint hamarosan újabb, a szolgáltató szektorban működő vállalkozások számára írják elő az online kasszák használatát, a jogszabály tervezetét már szövegezik.
A sharing economy, vagyis a közösségi megosztáson alapuló gazdaság, úgy tűnik, újabb területet hódít meg, és magánautókkal árasztaná el az autóbérlési piacot. Mindezt úgy, hogy megoldaná a reptéri parkolás költséges problémáját is. Na de mi van, ha az ön autóját bérbe vevő balesetet okoz, vagy gyorshajtáson kapják?
A cégeknél előszeretettel dobálóznak olyan adatokkal, amelyek az elért eredményeket hivatottak kifejezni, azonban a semmitmondó számokkal összeállított grafikonok nem ösztönzőek. A teljesítménymutatókat a legtöbb cég rosszul használja, pedig azok segíthetnének hatékonyabbá tenni a munkát. Mutatjuk hogyan.
A fiatalság siralmas vállalkozási kedve mögötti okokat sokan a korszerűtlen oktatási rendszerben látják, és ugyan volna hova fejlődni, több ígéretes kezdeményezés is azt mutatja, hogy a pozitív változáshoz szükséges inputot nem a tanáriban kell keresni. Most egy bevált szlovén minta alapján Magyarországon is vállalkozókat gyúrnának tinédzserekből, de minimum kifejlesztenék bennük azokat a készségeket, képességeket, amelyek életképessé, sikeressé tesznek egy vállalkozót.
A világ legnagyobb prezentációs adatbázisának birtokosa elérte a 60 milliós felhasználói számot, és együttműködést kötött a Logitechhel.
Négy lánynak köszönhetően ivókúttá alakítottak 43 tűzcsapot Budapesten, és további 11-et vidéki nagyvárosokban is. A példa nemzetközi szinten is ragadós lehet, már Koppenhágából és Írországból is érdeklődtek a praktikus megoldás iránt.
A potenciális befektetők az úgy szemezgethetnek az Oszkó Péter nevével fémjelzett OXO csoport induló vállalkozásai között, hogy egy zártkörű felületen megnézhetik azok üzleti tervét és tőkeigényét is.
Silicon Wadinak becézik a tel-avivi Szilícium-völgyet, ahol idén 10 magyar cég is bemutatkozott.
Ázsiában, ahol szinte mindent futószalagon állítanak elő, nem övezi túl nagy áhítat a régi mesterségeket, ezért is különös a szingapúri férfi története, aki a bankszférát hagyta ott, hogy kitanulja a suszterséget, és saját üzletet nyisson.
Először majdnem csődbe vitte a családot Ziggy, akinek átszállításhoz tizenötezer dollárért kellett magángépet bérelni, ma már azonban pénzt hoz a házhoz. A hirtelen az internet sztárjává váló házi kedvencnek ma már nemcsak saját weboldala és facebook profilja van, de webshopot is üzemeltet.
Az Erasmus már nem csak az egyetemistákat, a fiatal vállalkozókat is külföldi tapasztalathoz segíti, 36 országba lehet eljutni fél évre. A személyes kapcsolatnál pedig nincs jobb módszer a külföldi terjeszkedésre.
Harmincezer dollárt gyűjtött össze a Golgom Games csapata egy játék fejlesztésének céljából a népszerű közösségi finanszírozási oldalon, majd egyszerűen felszívódott. A Kickstarternél széttárják a kezüket és csak annyit mondanak, hogy a projektek támogatása jár egy bizonyos kockázattal.
Koppintás, méregdrága szabadalmi eljárások, kukacoskodó pénzemberek – ez csak néhány azok közül az akadályok közül, amit egy magyar vállalkozásnak le kell küzdenie a nemzetközi siker felé vezető úton a dizájniparban. Gyakorlati jótanácsok és buktatók gyakorlott szakemberektől.
Antwerpenben nyitotta meg pékségét az a belga fiatalember, aki nemrég még Aleppo mellett egy AK-47-sel tizedelte a Szabad Szír Hadsereg katonáit.
Bővíti mentorprogramját a Design Terminál, amely eddig csak designcégek számára volt nyitott. Ezentúl a technológiával és városfejlesztéssel foglalkozó csapatok is jelentkezhetnek, ugyanis napjainkban e területek együttműködéséből születnek a legsikeresebb termékek.
Mindenki ismeri a közhelyet: a negatív reklám is reklám. De mégis miként lehet jól kijönni egy, a cégét szapuló kommentből? Mutatjuk.