Így lehet igazán ütős reklámot készíteni
Hogyan lehetséges, hogy kettő, azonos terméket népszerűsítő reklám közül az egyik 19-szer hatékonyabbnak bizonyul? Ha a betűtípusban vagy a grafikában keresi a különbség okát hideg nyomon jár.
Hogyan lehetséges, hogy kettő, azonos terméket népszerűsítő reklám közül az egyik 19-szer hatékonyabbnak bizonyul? Ha a betűtípusban vagy a grafikában keresi a különbség okát hideg nyomon jár.
Hogyan lehetséges az, hogy az internetet böngészve lépten-nyomon olyan hirdetésekkel találjuk szembe magunkat, melyek pontosan az érdeklődési körünkre vannak szabva? Honnan tudják a hirdetők, hogy éppen meg akarjuk változtatni telefon előfizetésünket, Milánóba keresünk repjegyet vagy éppen új porszívót vennénk? A titok nyitja az úgynevezett remarketing, mellyel cége egyszerűen vásárlásra ösztönözheti a bizonytalanabb érdeklődőket. Mutatjuk hogyan.
Besegítene a gyerek suli után vagy szünetben? Mutatjuk hogyan lehetséges és mik a fiatal munkavállalók foglalkoztatására vonatkozó előírások.
Az Erasmus már nem csak az egyetemistákat, a fiatal vállalkozókat is külföldi tapasztalathoz segíti, 36 országba lehet eljutni fél évre. A személyes kapcsolatnál pedig nincs jobb módszer a külföldi terjeszkedésre.
Koppintás, méregdrága szabadalmi eljárások, kukacoskodó pénzemberek – ez csak néhány azok közül az akadályok közül, amit egy magyar vállalkozásnak le kell küzdenie a nemzetközi siker felé vezető úton a dizájniparban. Gyakorlati jótanácsok és buktatók gyakorlott szakemberektől.
Bővíti mentorprogramját a Design Terminál, amely eddig csak designcégek számára volt nyitott. Ezentúl a technológiával és városfejlesztéssel foglalkozó csapatok is jelentkezhetnek, ugyanis napjainkban e területek együttműködéséből születnek a legsikeresebb termékek.
A cégeknél előszeretettel dobálóznak olyan adatokkal, amelyek az elért eredményeket hivatottak kifejezni, azonban a semmitmondó számokkal összeállított grafikonok nem ösztönzőek. A teljesítménymutatókat a legtöbb cég rosszul használja, pedig azok segíthetnének hatékonyabbá tenni a munkát. Mutatjuk hogyan.
A fiatalság siralmas vállalkozási kedve mögötti okokat sokan a korszerűtlen oktatási rendszerben látják, és ugyan volna hova fejlődni, több ígéretes kezdeményezés is azt mutatja, hogy a pozitív változáshoz szükséges inputot nem a tanáriban kell keresni. Most egy bevált szlovén minta alapján Magyarországon is vállalkozókat gyúrnának tinédzserekből, de minimum kifejlesztenék bennük azokat a készségeket, képességeket, amelyek életképessé, sikeressé tesznek egy vállalkozót.
A potenciális befektetők az úgy szemezgethetnek az Oszkó Péter nevével fémjelzett OXO csoport induló vállalkozásai között, hogy egy zártkörű felületen megnézhetik azok üzleti tervét és tőkeigényét is.